Dietą w płaski brzuch

Marzy Ci się płaski brzuch bez ani grama tłuszczu? Jest to możliwe o ile zdecydujesz się połączyć ćwiczenia z odpowiednio dopasowaną dietą. Po pierwsze ze swojego codziennego jadłospisu należy wyrzucić wszelkie tłuste, słodkie czy słone potrawy. Ich spożywanie przekłada się na nadmierne odkładanie tkanki tłuszczowej. Dieta na płaski brzuch nie wymaga zbyt wielu wyrzeczeń. Po pierwsze należy pić jogurty. Bakterie w nich zawarte będą utrzymywać odpowiednią florę jelitową. Lepiej też odstawić na jakiś czas warzywa o działaniu wzdymającym jak na przykład, fasolę, groch czy kapustę. Należy całkowicie zapomnieć o gazowanych napojach. CO2 w nich zawarty rozpycha żołądek. Posiłki sporządzone od nowa powinny zawierać małą ilość węglowodanów. Pierwszeństwo powinny mieć produkty bogate w błonnik. Spożycie mięsa lepiej ograniczyć, można jeść wyłącznie chude drobiowe mięso bądź ryby. Ważne jest to by jeść pięć posiłków dziennie o stałych porach. Dobrze jest też zadbać o nawodnienie organizmu. Należy codziennie wypić minimum 2 l wody.

Zostaw komentarz do artykułu