Dieta bogata w antyutleniacze

Polacy coraz większą wagę przykładają do tego co znajduje się na ich stołach. Wiedza na temat zdrowego odżywiania jest coraz lepsza. Coraz lepiej wiemy w jaki sposób poszczególne produkty wpływają na nasze zdrowie. Jeśli chcemy przede wszystkim zahamować procesy starzenia się zachodzące w naszym organizmie musimy postawić na żywność zawierającą antyoksydanty. Bogaty skład tych związków odnajdziemy w żurawinie. Wpływa ona pozytywnie na układ moczowy, wykazuje działanie antybakteryjne, jest przyjazna dla naszego układu krążenia. Osoby chcące schudnąć powinny sięgać po karczochy. Zawierają one przeciwutleniacze, które redukują poziom złego cholesterolu we krwi. Jest to roślina zalecana w szczególności tym, którzy borykają się z cukrzycą. W diecie przeciwutleniaczom nie może też zabraknąć czerwonej fasoli, pistacji, czarnej porzeczki, śliwki, soczewicy, czarnej jagody oraz czosnku. Ten ostatni składnik znany jest ze swoich właściwości przeciwwirusowych oraz antybakteryjnych. Pożywienie zawierające jak największą ilość antyoksydantów powinno jak najczęściej gościć na naszych stołach.

Zostaw komentarz do artykułu